Opis kierunku:
Absolwent szkoły będzie przygotowany do wykonywania zadań zawodowych w zakresie przygotowania elementów strategii reklamowej, przygotowania elementów kreacji reklamowej, produkcji reklamy, planowania kampanii reklamowej, organizowania sprzedaży reklamowej, realizowania kampanii reklamowej, badania przekazu reklamowego.
Kwalifikacje:
PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
Przedmioty zawodowe: Podstawy reklamy; Posługiwanie się zasadami tworzenia przekazu reklamowego; Stosowanie technik wytwarzania elementów przekazu reklamowego; Wykonywanie projektów reklamy zgodnie z wytycznymi; Planowanie kampanii reklamowej; Realizowanie kampanii reklamowej; Dokonywanie analizy skuteczności i efektywności kampanii reklamowej; Język obcy zawodowy
Liczba praktyk: 8 tygodni (280 godzin)
Możliwość zatrudnienia: przedsiębiorstwa branży reklamowej, działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biura ogłoszeń i działy promocji środków masowego przekazu, agencje scenariuszowe, studia graficzne, studia produkcyjne, agencje ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.
W przypadku wątpliwości i pytań związanych z naborem prosimy o osobisty lub telefoniczny kontakt: